"dagens outfit"

Kör lite inspiration från webcomicen och kör byxlöst idag. Igen. Det är skönt att inte ha byxor på sig.



På dagens schema ligger:
1) Skolan
2) Tvätt
3) Packa
4) Springa min dagliga runda (det låter mer imponerande än det är)
5) Boka taxi


På tisdag:
0) skolan
1) Göra allt som jag ignorerade att göra på måndagen, vilket kommer att vara
a) packa
b) boka taxi
c) tvätta
2)Springa

Onsdag:
1) skolan
2) Jogga
3) Packa det sista
4) Fixa naglarna
5) Gå och lägga mig i TID
IIIIH. Är det bara jag som är lite för taggad? :D
Illamåendet är bättre nu. Kanske för att jag åt frukost. Filippa hade rätt all along. Fast jag är fortfarande jävligt törstig. Ska dra till skolan om 30 min, puss puss!
//H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0