En händelserik måndag

Ojoj, jag önskar att någon någon gång kunde slänga iväg en kommentar eller så, jag tycker att jag får alldeles för få...:)
Provet gick helt okej, lär iallafall få G
STUDENTMÖSSAN ÄR HÄR och den är så VACKER!! Den har ett doftfack. I coola hörnan (gissa var) så diskuterade vi hur töntigt det var (jag lyssnade bara men ok) och tydligen var min mössa en sådan som hade ett sådant:D MEN DEN LUKTAR GOOOOOTT!!
Fick även med Champagneglas, studentpenna, regnskydd och extra atiraljer!
Gympaläraren frågade om jag hade träningsvärk, random. Jag sa att jag sträckte ljumsken. Ännu mer random. Jaja... Han tyckte det var konstigt att jag fortfarande hade träningsvärk, men jag är ju inte så atletig av mig annars så...
Har även MÅLAT lite på min manliga cyborg... Fast nu när ansiktet börjar träda fram undrar jag om jag ska ändra på bildens komposition, men så tänkte jag, ÄH, skitsamma. Det får helt enkelt vara som det är, en gråtande robot........ Jag ska snart ha engelska, sedan fika på stan med Jasmina.
Men nu ska jag skriva lite på mina slututställningsnoveller.
Ja, slututställningsnoveller.
Fint ord det där, slututställningsnoveller.
Haha. Okej jag är knäpp, men jag är bara så glad idag, världens bästa måndag kanske?
Vet ej varför men kanske FÖR ATT JAG SER LJUSET I SLUTET AV TUNNELN?
Och nej jag är inte döende. Jag är PÅ GÅNG!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0