Världens bästa tisdag?

Igår hade jag ju arbetsintervju med drömjobbet, och det gick väldigt bra! Det gick en halvtimme, sedan ringde de och sa att jag gått vidare i uttagningen!:) Så jag ska dit imorgon:D Spännande!
Något annat kul var att jag syntes i tidningshyllan igår;) hahahaha. Gud så himla glad jag blev! Sjukt synd att de valde så ful jävla bild på mig men jaja....... Fick nu två bilder i tidningen, moahahaha:) sjukt kul.
Man är bara ung en gång helt enkelt!
Vi gick ut och firade, skulle ta två men det blev lite fler... ehheheh. Skulle ta nattbuss men råkade inte fatta att jag skulle hoppa på en buss som skulle ha byte, så tji fick jag. Tog en taxi hem, 350 kr. Blä.
Nåja. Man lär så länge man lever!
Nu lunch/frukost i form av krämig thaisoppa med cocosmjölk och kyckling, gött!
//H

Kommentarer
Postat av: molly

vad är det för jobb egentligen? :)

2010-06-23 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0