du vill vara en trappa

Vet ni, nu är jag lite rastlös och uttråkad....

Är såklart jättetaggad inför imorgon, men jag vet inte riktigt vad jag ska ta på mig!
Funderar på kjol och svarta stay-ups, men ja... Kavajen så klart, men under vet jag inte riktigt... Kanske min favorittröja från french connection? Fast den är inte riktigt vad den brukade vara..Hmmm... Nä, får ta och fundera på det helt enkelt!
Jag tänker absolut inte komma sent, så jag måste åka 08:01 imorgon, om inte det går kan jag iofs ta 08:16, men då kan det bli lite för stressigt!
Och jag har inga skor:( panik. Får ta sandalerna igen helt enkelt, även om de är lite trista. Kan va att det blir svårt med klackar imorgon, så jag kör på låga skor, och de enda låga jag har som inte är gymnastikskor av något slag är sandalerna...


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh..
får nog bli en liten utgång nu tror jag, till mitt nya träd. Det är inte en björk, men väl en vacker ek. Tror jag. Jo det är det nog.
Kan man äta ekollon?
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0