Men vad är det med mig??

Satt och åt när en ÄCKLIG GETING kom in! JAG HATAR GETINGAR! de ser så jävla arga ut!

Nåväl, utrustad med sprayflaska och tidning gick jag till atack. Efter att ha skadat mig själv ungefär sju gånger (aj aj min rygg), så föll jäveln till marken och jag kunde slå ihjäl det äcklet med min tidning. (Jag vågade inte slå innan den låg försvarslös på marken, tänk om jag missat??? Den skulle ju ha dödat mig!)

Ja, nå när den låg där och vred sig i sina sista dödskramper fick jag ångest. Det såg ut att göra så ont. Vad har jag för rätt att döda den? (även om den är äcklig och hotfull). Det var så synd om den och jag undrar vad som har hänt med mig. Jag hatar insekter, det är så jävla äckligt (speciellt flygande saker, jag har börjat klara av krypande). Så jag slog lite hårdare och då slutade den sprattla. Det lilla kräket. Det var den värd...
Nu ska jag gå och ge den en ovärdig begravning i soptunnan.
Och dricka kaffe och schtéka på balkongen, det är eftermiddagssol, and it's good!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0