Men S då...:D

Gud, jag och S har lagt upp världens planering idag, och jag har skrattat så att tårarna sprutat! (nästan).
Jag vet att jag sagt det förr, men det tål att sägas igen;
Det här året, alltså 2010, kommer att bli det BÄSTA året någonsin! 

Lackar naglarna röda idag inför imorgon, kommer att se bra ut till min marinblå outfit imorgon;) (Plus att det matchar min nya favoritring...)

Är inte helt säker på vad jag ska köra på för sminkning, om jag ska vara au du naturelle eller om det ska synas att jag är sminkad, eller om jag ska vara riktigt spacklad? jag misstänker att belysningen kommer att hjälpa till ganska mkt, så jag tror jag tar och skippar foundation i alla fall....

Håret blir nog en stram hästsvans med tuperad lugg... Eller kanske en svinrygg? HMMMMMM!!! Nej hästsvans får det bli!


Hmm.. nu var jag och kollade in lite bilder, kanske jag ska köra på beigea naglar trots allt? De ser ganska naturliga ut... hmmmmm SVÅRT! Vill ju göra så bra intryck som möjligt! Nåja, det får helt enkelt bli en diskret makeup, lätt brunsotade ögon och ett matt läppstift.


Är så sjukt nervös, hur ska jag kunna somna inatt?! IIIIIH!
Okej, jag ska ha beigea naglar i alla fall, tänker inte ens ha ringen på mig....:/
Ska packa väskan inför imrn nu, med alla viktiga papper och så.
PUSS!
//H

Kommentarer
Postat av: Crista Bloom

Åkej tå, du får noo ta an :D Ja tänkt entå gift me me Dave från hande piratbaarin ja så :D



ELÅ NÄÄ JA VÄIT! JA GIFTER ME ME OLANDO BLOOM Å TU ME CARL PHILIP! Tu å jag je ju tvillingar å täj två je ju tvillingar :D

2010-06-22 @ 14:20:00
URL: http://crista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0