Ljudbok, kvällsfika och mys

God midsommardagskväll bloggen!
Idag har jag slappat som fan, har varit helt UTSLUT:D

nåja... Kom hem kring två idag, gjorde asgod pizza med tonfisk, parma och färsk rucola, sedan har jag latat mig.

Ny uppdate till Iphonen kom idag, sweet, så nu får jag ha Mr. Kvamm som min bakgrundsbild OCH skärmsläckare.. hehe...
men ärligt ser det lite fult ut så jag tror jag ska återgå till helsvart...

Fick panisk längtan efter umeå och alla underbara människor idag, iiih:( Kollade genom mina bilder och tja.. Det känns konstigt att vi aldrig mer kommer att sitta i de där rummen i e-huset. Eller någon annan del av skolan (men det var i e-huset jag fotograferade mest konstigt nog)


Jaa... Miss you alot.. kan man ju säga.


åååh, de vackraste husen ever...<3


Åker till Finlandet dårå 1 juli, sweet. Ska bli sweet...

Hoppas att ni gillar min nya bloggdesign, jag är lite tvekis. Gillar animationsgrejer, men orkade inte fixa det nu. Gör det sen.

Nu blir det kvällsfika och ljudbok, Puss!


//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0