Inför imorgon

Hejsan Les blogläsare, nu är jag hemma igen! Köpte en marinblå kavaj och ett par ljusa jeansleggings på H&M, beige väska på Deichman, sedan kunde jag bara inte motstå en svart väska som jag fick syn på....:)
jaja, suddig bild, men så ser fodret ut...
Mmmm.... (dålig idé, men jag kunde bara inte motstå dess skönhet...)

85 spänn, ganska värt.. fast den ser jävligt ugly ut nu.. men den är snygg.. iallafall lite...
Den här kommer jag nog mer eller mindre att bo i denna sommar...



Annars lunchade jag på ett sushiställe, tog en latte på Panini, sedan traskade jag till T-centralen och for hem igen, medan jag avnjöt 070707-albumet på högsta volym...

Något som inte var så trevligt var när jag traskade från Hötorget mot Stureplan (är det förresten döpt efter Sten Sture, Sveriges befriare från Danmark?) , då alla jag mötte såg ut som schtékare, med kassar från Karen Millen, NK och Peak, medan jag själv såg ut som en ganska lantlig person ('Converse', jeans, rutig skjorta och jeansjacka).
Jag måste fan bli miljonär tror jag, annars kommer jag nog aldrig att platsa här...:D
//H

Kommentarer
Postat av: fillis

kavaj är fan det ideala plagget. ALLTID snyggt oavsett tillfälle (förutsett att själva kavajen är snygg då). plus att man ser härligt gay ut i dem vilket jag förmodar är din tanke också ;););)!



SKOJA förlåt gumzan! vill se den på dig, fota i dagsljus :D:D:D:D



(kommer aldrig bli en D-smileyperson... alla mina idoga försök till detta misslyckas totalt...)

2010-06-24 @ 01:34:46
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0