Hur, och varför?

Okej, nu tänker jag dryga mig lite här...
You see, jag har fått samma frågor några gånger, så här ska ni få svaren:)


Hur:
Okej, det började mest som en spontan grej i typ februari. Jag skickade in bilder på mitt ansikte, och frågade "Tror ni jag skulle passa i er tidning?"


Sedan gick det ett bra tag. Hörde ingenting, ingenting alls. Men så i typ April tror jag det var, så hade jag fått ett mail där det stod något i stil med "Hej vi håller på med en sommarbilaga med de snyggaste tjejerna i vår inkorg, och vi vill väldigt gärna ha med DIG, blablablabla, skicka in bild m.m blablalba"
Jag blev ganska taggad, jag menar, hur många får den chansen? Och grejen är, jag har fått chansen förut, (för SEISKA TÄHTITYTTÖ) men jag tog den inte för jag skulle flytta till Sverige. Så nu fick jag alltså chansen igen, och den här gången tänkte jag inte låta den glida ur mina händer.


Varför:
Ja, varför gör man en sådan här grej? Tja, det är framför allt en kul grej. Och jag vill ha mina 15 minutes of fame, så enkelt är det.
Man är ung och vacker så kort tid i sitt liv.
Vissa kallar det ovärdigt och äckligt, men jag tycker faktiskt inte att det är värre än att vara typ.. bikinimodell för vilken vanlig annons som helst. Det är roligt helt enkelt:)




Tycker ni ska kolla den här låten, den äger! ( "ska jeg tenda din cigaret med en dansk stige, din lille fliga"-F)
//H

Kommentarer
Postat av: drygizen

det bästa jag någonsin yttrat i mina dar utan tvekan



skall kolla länken sen när jag sitt vid laptopeNNN

2010-06-24 @ 01:44:07
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0